מקום שלישי בתחרות יועצי השירות הארצית – יוני 2016
הזוכה במקום השלישי הינו צביקה בן נתן ממרכז השירות הילוך שישי רעננה
הזוכה במקום השלישי הינו צביקה בן נתן ממרכז השירות הילוך שישי רעננה
פעם בשנתיים נערכת בכלמוביל תחרות בין יועצי השירות – לבחירת יועץ השירות הטוב ביותר . הזוכה במקום ראשון הוא עומרי פרג’ ממרכז השירות הילוך שישי
מרכז שירות הילוך שישי יונדאי ראשל”צ זכה “בשל שת”פ הדוק פורה וללא גבולות, עם חטיבת השירות והחלפים. פעילות רצופה, ממוקדת לשיפור שביעות רצון הלקוחות, מצויינות
ואלרי יורפייב – מנהל מחלקת דיאגנוסטיקה במרכז השירות הילוך שישי יונדאי ראשל”צ זכה במקום הראשון ובמדלית זהב בתחרות בינלאומית בקוריאה בתחום האבחון ודיאגנוסטיקה אצל יצרן
מרכז שירות מצטיין לשנת 2011 על חתירה בלתי פוסקת למצוינות ומקצוענות על שאיפה מתמדת לתוצאות, מחויבות אדירה, צוות שירות נהדר, ופתיחת מרכז חדש המהווה אמת
פרי באיו ממרכז השירות הילוך שישי יונדאי ראשל”צ יצגה את ישראל בתחרות עולמית שהתקיימה בקוריאה אצל יצרן הרכב יונדאי. בתחרות זו התמודדו 75 נציגים ממדינות
מטעם יבואנית יונדאי בישראל חברת כולמוביל – “כהערכה לפועלכם בתחומים: ישום אסטרטגיות היצרן, יוזמה, נכונות, רמת שירות ללקוח, והשגים יוצאם מן הכלל.”
עומרי פרג’ – ממרכז השירות הילוך שישי יונדאי ת”א, השתתף בתחרות השירות הבינלאומית של חברת יונדאי שהתקיימה באוקטובר 2016 בקוריאה.
במסגרת תחרות שנתית בין כל מרכזי השירות של יבואן יונדאי בישראל – חברת כלמוביל
מרכזי השירות הילוך שישי יונדאי הוקמו בשנת 1994 על ידי אלי רזניק מתוך רצון לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים של יונדאי.
צוות המומחים המטפל ברכבך בהילוך שישי יונדאי הוא הטוב והמקצועי ביותר בתחום. בעל ידע מקצועי מקיף וניסיון מעשי רב.