מערכת SEW: מערכת הבטיחות המשפחתית
יש לכם איוניק 5 או איוניק 6? הכירו את מערכת הבטיחות המשפחתית SEW!
יש לכם איוניק 5 או איוניק 6? הכירו את מערכת הבטיחות המשפחתית SEW!
רכב חשמלי לא טוענים ב"96 מלא" – כאן יש שקע ועמדת טעינה, ומדובר בתהליך פשוט למדי, ואפילו די דומה למילוי דלק: מכבים את המנוע, פותחים את המכסה הרלוונטי, מתחברים לעמדת הטעינה, טוענים את הסוללה, מתנתקים – ונוסעים לשלום.
מערכת FCA היא מערכת לבלימה אוטונומית. היא מסייעת למניעת תאונה חזיתית וקטלנית עם כלי רכב אחרים, רוכבי אופניים או הולכי רגל.
מערכת RCCA היא מערכת בלימה אוטונומית, שמסייעת במניעת פגיעה ברכב כאשר נוסעים לאחור.
כמעט מאה שנה שלט מנוע הבנזין בכבישים ללא מתחרים, אבל בשנים האחרונות הדברים משתנים. רכבים חשמליים (EV) הם הבחירה של יותר ויותר נהגים, נהגות, משפחות וגם חברות וארגונים. הרכב החשמלי הוא חלופה תחרותית ומשתלמת למכוניות המונעות בבנזין. מיתוסים רבים נפוצו
שתי המערכות המתקדמות, LFA ו-LKA משלימות בעצם זו את זה: מערכות LKA "מתקנת" את הנהג במקרה של סטייה מהנתיב ומערכת LFA שומרת על הנסיעה במרכז הנתיב.
רכבים חשמליים (EV) צוברים תאוצה בשנים האחרונות, ואנחנו פוגשים אותם יותר ויותר – ברחובות, בפרסומות, ואולי גם בחנייה הפרטית שלנו. הרכב החשמלי הוא אלטרנטיבה אטרקטיבית לרכבים בעלי מנועי בנזין. אך למרות הפופולריות הגוברת, עדיין קיימים מיתוסים רבים סביב רכבים חשמליים
המכונית החשמלית היא חזקה, היא מאיצה בטירוף, היא שקטה, היא לינארית – אלה הדברים שצריך לקחת בחשבון כשנוהגים בה. כדי להוציא את המקסימום מהסוללה, תרשו לנו לקצר ולהביא כבר כאן את השורה התחתונה: אם תהיו אגרסיביים עם הסוללה – היא
ליבה של המכונית החשמלית הוא הסוללה, ובשורות הבאות נרחיב על אחד המאפיינים החשובים ביותר של הסוללה – אורך החיים שלה. זה חשוב לנו בסלולרי, וחשוב עוד יותר ברכב. הסוללה, או אם נדייק – מארז הסוללות, היא בעצם הדבר החדש שמגדיר
נכון להיום, יש שני סוגים של בעלי רכב: כאלה שכבר נוהגים במכונית חשמלית, וכאלה שהמכונית הבאה שלהם תהיה מכונית חשמלית. המהפכה החשמלית רצה קדימה, ומה שהיה לפני מספר שנים גאדג'ט שהסתכלו עליו בעין קצת מוזרה – לדבר הבא (ובעצם –
ערכת הסוללות היא מרכיב מרכזי וחיוני לרכב החשמלי, וסוללה "בריאה" מבטיחה ביצועים טובים יותר וחווית נהיגה משובחת לאורך זמן , ולכן חשוב לשמור על התקינות שלה. רכבים חשמליים בדרך כלל דורשים פחות תחזוקה בהשוואה לרכבי בנזין ("בעירה פנימית" אם להיות
7 מערכות בטיחות שכדאי להכיר: המכוניות האוטונומיות כבר כמעט כאן, ובכל שנה אנחנו יכולים לסמוך על הרכב שלנו קצת יותר – בעיקר בנושא החשוב מכולם: בטיחות. ריכזנו כאן כמה מהחידושים הטכנולוגיים שכבר מותקנים בדגמים השונים של יונדאי – והסבר קצר
מערכת הקירור של הרכב נועדה לשמור על המנוע מפני התחממות יתר, ונוזל הקירור הוא מרכיב חשוב ומרכזי בהצלחת המשימה הזו. מה קורה אם אין נוזל קירור, או אם יש תקלה כלשהי במערכת הקירור וטמפרטורת המנוע עולה? התוצאה יכולה להיות נזק
החלפת בלמים היא השם המקובל להחלפת רפידות הבלמים או דיסקיות הבלמים. בלמים תקינים, כידוע, הם הרכיב הבטיחותי החשוב ביותר ברכב – ויש שלושה דברים שחשוב לדעת עליהם. 1#: איך עובדות רפידות הבלמים? הבלמים נועדו, כמובן, לעצור את תנועת הרכב. רבים
שוטר שעוצר אותנו על עבירה שלא ביצענו, שריטה חדשה שהופיעה על הפגוש האחורי, נהג שביצע עבירת תנועה… מי עצר? מי אשם? כידוע, תמונה אחת שווה אלף מילים – וסרטון אחד עשוי להיות שווה אלפי שקלים. הרבה דברים מתרחשים סביבנו בזמן
הדלק מתייקר, המודעות לאיכות הסביבה עולה, והמגוון של דגמי רכב חשמלי מתרחב – ורבים שואלים אותנו מה הרכב שמשתלם יותר, שטוב יותר ושכדאי יותר לקנות: רכב חשמלי או רכב הונע בבנזין ודיזל. התשובה, במילה אחת, היא "תלוי", והתשובה המפורטת יותר
בכל שנה מכוניות היברידיות וחשמליות הופכות נפוצות יותר ויותר, ולמרות שמבחוץ הן נראות דומות למדי למכוניות המונעות בבנזין, הרי שמבחינת חלק מהמערכות הטכניות שלהן – מדובר ב"חיות אחרות". הסוללות המשמשות את המכוניות ההיברידיות והחשמליות , כמו למשל מיצובישי אאוטלנדר PHEV,
מדוע זקוקים לתיקוני צבע, ועד כמה הם חשובים? ובכן, לצבע הרכב שני תפקידים: תפקיד אחד הוא להוות שכבת הגנה ששומרת על הרכב ומגינה עליו מפני הפגעים של העולם החיצון, ותפקיד שני – לא פחות חשוב! – הוא להיות ה"בגד" של
המצבר ממלא תפקיד חיוני ברכב: הוא אחראי על כל המערכות החשמליות הפועלות בו –מהסטרטר (מתנע) שמתחיל את פעולת המנוע, ועד למגבים, למזגן ולמערכות השמע והניווט. שלא כמו הרכב, למצבר תוחלת חיים קצרה יחסית – 3-4 שנים בלבד בממוצע. שמירה על
בחודשי החורף השמש שוקעת מוקדם יחסית (בין 4 ל-5, כאשר היום עם שעות האור הקצרות ביותר הוא 21 בדצמבר כמובן). בנוסף לחושך היחסי, הנהגות והנהגים צריכים להתמודד בחלק מימי החורף גם עם גשם, ערפל, ברד וראות לקויה. גורמים רבים תורמים
מרכזי השירות הילוך שישי יונדאי הוקמו בשנת 1994 על ידי אלי רזניק מתוך רצון לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים של יונדאי.
צוות המומחים המטפל ברכבך בהילוך שישי יונדאי הוא הטוב והמקצועי ביותר בתחום. בעל ידע מקצועי מקיף וניסיון מעשי רב.